Hvad får du?

Hurtigt relevante kandidater.

aHOC tager ansvar for hele processen fra præsentation af kandidater til kontraktskrivning, opfølgning og administration vedr. konsulenten.

Så snart opgaven er beskrevet for aHOC (evt. i samarbejde med aHOC), går vi igang med at finde konsulenter, der kan honorere krav og forventninger. Det sker i vores egen konsulentbank, men det sker også i vores omfattende netværk. 

Når aHOC har fundet og screenet konsulentemner præsenteres 2-4 kandidater for kunden. Normalt vil kunden efterfølgende kunne vurdere hvilken kandidat, der er bedst egnet til opgaven.

Når kandidaten er valgt, udarbejder aHOC kontrakter vedr. opgaven og den valgte konsulent (evt. anvendes kundes egne kontrakter). 

Efter underskrift af kontrakter kan konsulenten begynde på opgaven. Mens opgaven står på, er aHOC løbende i kontakt med både kunde og konsulent, ligesom vi naturligvis foretager evaluering ved projektets afslutning.